Aktuality

Do chlazených hotovek pronikají moderní trendy, Simply Fresh přichází s třemi novými řadami: Světová kuchyně, Sous Vide a Veggie

12.06.2023

Chlazená hotová jídla jsou stále oblíbenější. Spolu s tím, jak rostou jejich prodeje, se ale také zvyšuje poptávka po pestřejší nabídce. Lidé si chtějí dopřávat chutě, které si sami jednoduše neuvaří, mít pestřejší jídelníček a užívat si moderní trendy gastronomie, na které jsou zvyklí z restaurací. Česká značka Simply Fresh, jeden z lídrů na trhu hotových jídel, na tento trend reaguje hned třemi novými řadami.

Trendy jsou jasné. Podle letošních čísel agentury Kantar konzumuje chlazená hotová jídla 66 procent Čechů, přičemž oblíbenější jsou tato jídla mezi muži. Zároveň si podle výzkumného nástroje Behavio Atlas Čechů 42 procent lidí zakládá na tom, že jí zdravě. Proto jsme vytvořili nabídku nových jídel, která nabízejí pestrou, moderní a vyváženou kuchyni. Věříme, že tohle je budoucí trend chlazených hotovek,“ říká Jana Babicová, produktová manažerka značky Simply Fresh, která patří do portfolia Orkla Foods Česko a Slovensko.

Nové hotovky jsou rozděleny do tří řad a postupně přicházejí na trh: Světová kuchyně, Veggie a Sous Vide. Každá řada má výrazný a barevný design, zákazníci je tak v obchodech snadno rozliší.  

Řada Světová kuchyně ve fialové barvě nabízí hned čtyři jídla, se kterými mohou lidé doslova procestovat svět. Z Indie je v nabídce červené kari s rýží a legendární butter chicken s basmati rýží — jídlo, které proslavilo indickou kuchyni po celém světě. Edici doplňují čínské kung pao s jasmínovou rýží a americké kuřecí špalíčky v BBQ omáčce s pečenými brambory.

„Zelená řada Veggie je řešením pro všechny vegetariány a flexitariány, tedy lidi, kteří čas od času chtějí omezit konzumaci masa. Obě novinky obsahují jeho rostlinnou alternativu ve velmi kvalitním zpracování,“ vysvětluje Jana Babicová. Jde o recepty, které opět představí zahraniční kuchyni. Boloňskou omáčku s těstovinami lze brát jako přípravu na prázdninovou návštěvu Itálie, vegetariánské chilli s kari rýží spojuje Mexiko a Indii. 

Zastánce moderní kuchyně obzvlášť potěší modrá řada Sous Vide. Jak už název napovídá, maso je připraveno metodou, která je založena na tepelné úpravě při nízkých teplotách v zavakuovaných sáčcích bez přístupu vzduchu. Maso si tak zachovává přirozenou chuť, navíc je křehké a lahodné. Ochutnat lze vepřová líčka s bramborovou kaší nebo trhané vepřové se šťouchanými bramborami.

Každá porce z nových řad Simply Fresh váží 400 gramů, všechna jídla budou postupně k dostání ve většině obchodních řetězců. Doporučená maloobchodní prodejní cena je 99,00 Kč. Recepty vyvinul interní tým Simply Fresh, jídla se vyrábějí ve vlastních závodech v Hněvotíně u Olomouce a Kunovicích na Uherskohradišťsku. Po České republice je čerstvě vyrobená rozváží flotila automobilů Simply Fresh. Doporučené datum spotřeby je 21 dnů od okamžiku výroby, a můžete je proto mít v lednici po ruce delší dobu. Jídla jsou připravena pouze na základě pasterace, doba spotřeby je dosažena díky tomuto postupu a výrobě a balení za přísných hygienických podmínek.

Simply Fresh podpořilo mladé florbalisty týmu Bohemians Praha na jejich cestě za úspěchem na mezinárodním turnaji ve Švédsku

29.05.2023

Simply Fresh sponzorovala mladé sportovce florbalového klubu Bohemians Praha na mezinárodním florbalovém turnaji, které se odehrálo minulý týden ve švédském městě Kalmarsund, kde jsme florbalistům darovali naše bagety.

Výprava týmu Bohemians Praha, děvčat i kluků ve věku od 8 do 18 let a jejich trenérů vyrazila ve 110ti členném zastoupení, v 8 kategoriích. Na všechny čekalo několik těžkých soupeřů a zápasů.

Zejména kluci z kategorie B14 předvedli na turnaji skvělý výkon a svými schopnostmi si získali velký respekt soupeřů i diváků. Odehráli celkem 7 zápasů. S pevným týmovým duchem a nadšením pro tento sport dokázali obhájit loňský titul a stát se opět vítězi v turnaje ve své kategorii.

Jsme velmi hrdí, že jsme mohli být součástí jejich úspěchu, a že jsme mohli přispět k jejich cestě za vítězstvím. Gratulujeme celému týmu Bohemians Praha ke skvělým výkonům a přejeme jim mnoho dalších úspěchů v budoucnosti.

Nabídli jsme studentům ČVUT ochutnat náš nový sendvič Simply Fresh Paprichata

28.03.2023

Stále více mladých Čechů přestává jíst maso – ať už z etických nebo zdravotních důvodů. V jarní limitované edici proto představujeme vegetariánský sendvič Paprichata. Rozhodli jsme se zároveň udělat malý test. Jeden den jsme strávili mezi studenty na pražském ČVUT a nabídli jsme jim ochutnat naši novinku a následně jsme se zeptali na jejich názor.

 

Zadání bylo jednoduché. Studenty jsme poprosili, aby veggie sendvič Paprichata ohodnotili známkami jako ve škole a přidali k tomu i podrobnější feedback ve formě dotazníku. Reakce byly velmi pozitivní, celkově jsme získali známku 2. Naši „hodnotitelé“ nejvíce ocenili chuť a složení veggie sendviče. „Kromě ledového salátu a sušených rajčat je v sendviči také naše Simply Fresh papriková pomazánka a pečivo s lněným semínkem si vyrábíme přímo v naší pekárně.“ vysvětluje Eliška Kosinová, produktová manažerka značky Simply Fresh.

 

Veggie sendvič Paprichata je ideální jako lehká svačinka nebo večeře. Je vhodný nejen pro vegetariány, ale zkrátka pro všechny, kteří chtějí jíst méně masa. Najdete ho na většině čerpacích stanicích, ve vybraných automatech, v síti prodejen Žabka nebo Pont.

Simply Fresh hrdým partnerem mistrovství světa v nohejbalu  

10.11.2022

Minulý týden Praha hostila světové nohejbalisty v rámci mistrovství světa, které se po letech vrátilo do České republiky. Pro všechny sportovce byly připraveny naše bagety a sendviče značky Simply Fresh!

Logo a produkty Simply Fresh byly po celou dobu mistrovství pořádně vidět. Diváci se s nimi mohli setkat přímo na hrací ploše prostřednictvím LED obrazovek, na rollupech, ale i na oficiálních webových stránkách mistrovství, na sociálních sítích a dalších propagačních materiálech nohejbalového svazu, který akci pořádal. Nechyběla ani podpora na našich sociálních sítích.

Akce se těšila vysokému zájmu sportovních nadšenců. Od pátku do neděle měly možnost sledovat nohejbalové zápasy tisíce fanoušků přímo v hale O2 Universum nebo UNYP Aréně, ostatní mohli fandit díky přímým přenosům na ČT Sport. Po celou dobu byla na akci skvělá atmosféra.

Jsme moc rádi, že jsme byli u toho a že jsme mohli akci podpořit! Zároveň to byla skvělá příležitost zviditelnit značku Simply Fresh jako dobrého partnera!

1 2 3 4